Du flytter

Benyt Min Side, når du flytter.

Du flytter ind

Flytter du til en adresse i Aarhus Vands forsyningsområde, skal du tilmelde dig som kunde.

Det kan du gøre på Min Side. Det kræver ikke login.

Tilmeld ny kunde på Min Side

Du flytter ud

Når du flytter fra en adresse i vores forsyningsområde, skal du logge ind på Min Side og melde fraflytning.

Gå videre til Min Side

Spørgsmål og svar

Hvad gør jeg hvis jeg skal flytte?

Du kan melde flytning på Min Side under ”Meld flytning” eller sende en besked til Kundeservice.

Gå til Min Side her.

Kontakt Kundeservice.

Hvad sker der, hvis jeg ikke melder flytning?

Hvis der ikke meldes flytning til Aarhus Vand modtager du fortsat regninger fra os og betaler derved for den nye forbruger.

Jeg har penge til gode - hvordan får jeg dem udbetalt og hvornår?

Vi udbetaler dine penge enten via Betalingsservice, Nemmonto eller kontooverførsel.

Du kan oplyse dit CPR-nummer (CVR nummer for virksomheder) eller kontooplysninger på Min Side. Du kan bruge NemID som login. Pengene udbetales på forfaldsdatoen.

Jeg modtager regninger/selvaflæsningsbesked selvom jeg er flyttet - hvorfor?

Aarhus Vand har ikke modtaget en flyttemeddelelse fra dig eller din udlejer. Du bedes fremsende følgende oplysninger til Kundeservice:

  • Aflæsning på skæringsdatoen
  • Skæringsdatoen
  • Fraflytters nye adr.
  • Tilflytters navn

Kontakt Kundeservice.

Vi har fået ny ejendomsadministrator - hvordan kan jeg ændre det?

Du kan sende en mail til Kundeservice og oplyse de ønskede ændringer.

Husk at oplyse:

  • dit navn
  • installationsnummer
  • adresse for forbrugsstedet.

Kontakt Kundeservice.