Flytteopgørelse

Læs om af melde flytning, opgørelse ved flytning mv . . .

Tilbage til Spørgsmål og svar
Hvad gør jeg hvis jeg skal flytte?

Du kan melde flytning på Min Side under ”Meld flytning” eller sende en besked til Kundeservice.

Gå til Min Side her.

Kontakt Kundeservice.

Hvad sker der, hvis jeg ikke melder flytning?

Hvis der ikke meldes flytning til Aarhus Vand modtager du fortsat regninger fra os og betaler derved for den nye forbruger.

Jeg modtager regninger/selvaflæsningsbesked selvom jeg er flyttet - hvorfor?

Aarhus Vand har ikke modtaget en flyttemeddelelse fra dig eller din udlejer. Du bedes fremsende følgende oplysninger til Kundeservice:

  • Aflæsning på skæringsdatoen
  • Skæringsdatoen
  • Fraflytters nye adr.
  • Tilflytters navn

Kontakt Kundeservice.

Vi har fået ny ejendomsadministrator - hvordan kan jeg ændre det?

Du kan sende en mail til Kundeservice og oplyse de ønskede ændringer.

Husk at oplyse:

  • dit navn
  • installationsnummer
  • adresse for forbrugsstedet.

Kontakt Kundeservice.

Kundeservice

Mandag - fredag
Kl. 08:00 - 15:00

kunde@aarhusvand.dk

Tlf. 89 47 10 10
Gunnar Clausens Vej 34
8260 Viby J

Driftsvagt hele døgnet

Tlf. 89 47 10 00